‫קוסמטיקאית | הסרת שיער‬

יום שבת, 16 ביוני 2012

מבצע לטיפול הסרת שיער


אני לא אומרת שלהיות דתייה זה סבל, אבל אין ספק שזה קשה, במיוחד בשמירת שבת. אבל עם הזמן שמירת השבת עוברת חלק ומשבוע לשבוע זה יותר קל. במשך השבת לרוב אני קוראת ספרים, משחקת עם אחים שלי את כל משחקי הקלפים ומשחקי לוחות, מנסה להעביר את הזמן. השבת די העברתי על כל החבילת עיתונים שאבא שלי מביא לנו, יש שם המו כתבות מעניינות על הממשלה, על מקרים שקרו במשך השבוע האחרון, כל מיני פרסומות ומבצעים. אחד מהפרסומות נקלטה לי לעין, מכון של הסרת שיער עם קוסמטיקאית מומחית ברמה גבוהה, ללא שום פשלות  והבטחה שהכל ילך חלק בכל טיפול. כבר הרבה זמן שחשבתי לעשות את הטיפולים האלה, כי הבנתי שכולם מרוצות ולא צריך להשתעבד לפעולות האחרות כל הזמן. שמרתי את אותו עיתון שכלל את אותה פרסומת כי בשבת אסור לקרוע דפים. ביום ראשון אחרי אותה שבת התקשרתי למכון לייזר כדי לברר לגבי המבצע והיא אמרה לי שהמבע כבר נגמר לפני שבוע, הסתבר שהעיתון שקראתי בשבת היה של שבת קודם, ושאבא שלי לא הביא עיתונים מעודכנים של אותו שבוע. התבאסתי, ואמרתי לה שאני מאוד מעוניינת להתחיל את הטיפולים של הסרת שיער ואם היא בכל זאת יכולה לעזור לי. היא הייתה ממש חמודה ואמרה לי להגיע בשעות הצהריים אל הסניף שלהם ושהיא תנסה לסגור לי מבצע אחר.
כל הבוקר עשיתי סידורים וסגרתי את היום במכון ללייזר, ישבתי עם המנהלת במשרד איזה שעה עד שהחלטתי מתי כמה איפה למה ואיך, ובנוסף שאלה באיזה קוסמטיקאית אני מעוניינת ואמרתי לה שזה לא משנה לי כל כך. אבל מה שכן שמחתי שסגרתי את העיניין ושאני מתחילה את התהליך כבר שבוע הבא.

2 תגובות:

  1. במכון להסרת שיער שיש בו קוסמטיקאית ברמת אביב, אני יכולה לומר שהכל הולך מאוד חלק. כל כך חלק שזה יותר חלק מקרח :)
    לא בכל מכון יופי תל אביב אפשר לחוות את החוויה הזו.
    למעשה, אין כמו קוסמטיקאית מדופלמת ועתירת ניסיון שתטפל בך באופן אישי ותעניק לך יחס חם ונעים. אני אומרת שאין כמו החוויה הזו. כל עוד היא נעימה, היא תיצרב היטב במוחנו לטובה. זה, לדעתי סוד הקסם של כל עסק מצליח.
    מה אתם חושבים?

    השבמחק
  2. אני יכולה לומר בוודאות שכאשר הולכים למכון להסרת שיער נכון, שיש בו קוסמטיקאית שהיא מומחית בתחום הסרת שיער, התוצאות תהיינה בהתאם.
    אם לא, אין מה לעשות.... תמיד עדיף למצוא את המקצוענים ואולי לשלם כמה שקלים יותר, אבל ללכת לישון בשקט תוך ידיעה שאת בידים טובות.
    ממליצה לכל אחת לפני שאת ניגשת לעשות טיפול הסרת שיער, לבדוק את המכון, האישורים והתעודות של הקוסמטיקאיות המטפלות בו, כמו גם את הניסיון והוותק- גם להם יש משקל מכריע לקבלת ההחלטה הנכונה שלך.

    בהצלחה


    מוניקה פכטר

    השבמחק