‫קוסמטיקאית | הסרת שיער‬

יום שני, 2 בינואר 2012

הסרת שיער בשמש

אני וארבע חברות שלי נסענו לסוף שבוע בורנה. יומיים שלושה העברנו בטיולים בשווקים ובמרכז העיר, וביתר הימים החמים נהנו בבריכות ובשפת הים. כל היום נמרחנו בכיף, בלי מחוייבות לזמן. באור היום של השמש צצים להם כל הפגמים השונים למיניהם. על אף העובדה שהשמש זה לא הדבר הכי בריא ואף מסוכן, אני יכולה להיות חשופה אליה במשך שעות. ככה ישבנו עם כוסות בירה ונשנושים.


תמיד אני מביאה איתי פינצטה ומראה קטנה. בשמש רואים בברור את השערות, אפילו את הקטנות בהן שמבצבצות ורק מאיימות לצמוח. אני לא משאירה להן סיכוי אל מול הפינצטה המאיימת. לא פעם חשבתי לעשות הסרת שיער לצמיתות, אבל חזרתי בי. 


לדעתי גבות זה לא המקום לעשות הסרת שיער, משום שלא בא לי לקבוע להם עיצוב מסויים שישאר לכל החיים. הקוסמטיקאית שלי עושה הסרת שיער מהגבות. בדרך כלל חוג הלקוחות שעושה הסרת שיער מהגבות הן נשים מבוגרות, כאלה שיש להן שערה וחצי בכל גבה. תמיד שאלתי את עצמי למה הם עושות את הסרת שיער אם גם ככה אין להן שערות באזור הזה, ולהיפך, תהיתי ביני לבין עצמי אם ניתן לעשות השתלת שיער באזור הפנים בכלל. הקוסמטיקאית שלי, בעלת הוותק והניסיון הרב הסבירה לי את התופעה. היא סיפרה לי שהן מסירות את כל השיער מן הגבות, וזאת על מנת ליצור אזור חלק לגמרי, כדי שהיא תוכל לקעקע להן גבות מצויירות מחדש. הבנתי שאת זה עושות רק אלה שיש להן שלוש שערות. כמו כן, יש נשים שיש להן שערות בגבות, אך עם קרחות. במקרה כזה, הקוסמטיקאית לא תסיר את השערות ותבצע רק מילוי של צבע באזור שחסר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה