‫קוסמטיקאית | הסרת שיער‬

יום שני, 16 במאי 2011

הרזיה ברטט


כבר הרבה זמן שאני רוצה להרזות. אני יודעת שיש לי גוף יפה- כולם אומרים את זה, אבל בא לי להוריד כמה קילוגרמים בעיקר מאזור הבטן, שתמיד היוותה מקור לפחדים וחששות. אז חשבתי לפצוח באיזשהי דיאטת בזק או להתאמן ממש הרבה, אבל כמו שאמא שלי אומרת: been there, done that . אז מה שנראה לי שאני הולכת לעשות כדי לטפל בבטן שמתפתחת לה בסתר מבלי להשקיע יותר מדי אנרגיה זה "הרזיה ברטט".
בטח מי שלא שמע על זה חושב שזה סתם איזה מכשיר כושר משונה שקונים דרך חברה טלפונית ושמים אותו בצד, או במקרה הטוב משמש כוו לבגדים, אבל האמת שזה מכשיר ממש מדליק שסייע גם לאלו שניסו לרזות ב"לרדת בגדול"- וכידוע- אני לא במימדים האלה, באמת שלא (למרות שהחבר שלי צוחק לי כבר על הבטם ואומר שזו כרס בירה בהתהוות!)
שמעתי על זה לראשונה אצל ה קוסמטיקאית שלי כשהלכתי אליה לטיפול השבועי הקבוע שלי בנוגע ל הסרת שיער . אני ממש מקפידה על זה וכרגע נמצאת בתהליך להסרת שיער באופן תמידי. בכל מקרה, היא החזיקה בחדר האחורי בקליניקה שלה מכשיר כזה והיא הדגימה לי איך הוא פועל. היא עלתה עליו, הפעילה אותו ומיד ראיתי איך היא רוטטת כולה- וזה בטוח מחטב את כל הגוף. חייבת להודות שהתרשמתי מאוד. תחזיקו לי אצבעות שהבטן הזאת תהיה שטוחה in no time

הקסם של הפילינג


את הפוסט הזה אני רוצה להקדיש לפילינג. אם יש בחור שקורא את הפוסט הזה הוא בטח שואל מה זה פילינגים בכלל ולמה מוקדש לזה פוסט שלם. אז, עבורך, הבחור הסקרן שקורא את הפוסט הזה ותוהה על קנקני או יותר נכון על קנקן הפילינג אני יכולה להגיד במילה אחת: פיליניג זה קסם!
ואם אני נדרשת ליותר מילים (כמו שכבר הבנתם אני אוהבת להרחיב במילים) הייתי אומרת שפילינגים זה תכשיר קוסמטי שמיועד להסרה של שאריות עור. המטרה של הפיליניג זה להסיר את התאים המתים ובכך לסייע לעור לחדש את עצמו ולגרום לו להיראות הרבה יותר בריא ויפה. כמו שאמרתי בפסקה הקודמת- פילינגים זה קסם!
הקסם הזה יכול להופיע בכל מיני וריאציות. אני אישית משתמשת בפיליניג מיוחד שקניתי אצל ה קוסמטיקאית שלי-  ג'נטל קרם מסיכת פילינג . זה חומר מדהים עבור עור הפנים! קודם כל ניתן להשתמש בו עבור על סוגי העור, כי הוא מאוד עדין, אבל בד בבד הוא מאפשר ניקוי רקמות עמוק ומקצועי. אחרי השימוש בו אני מרגישה כל כך נקייה, שזו תחושה ממש ממכרת.

אני כמובן לא משתמשת בפיליניג היוקרתי הזה לכל חלקי הגוף, כי חלקי הגוף האחרים הם פחות עדינים ויכולים להסתפק בפיליניג קצת יותר מחוספס. אני אוהבת את אלו עם הגרגירים המחוספסים שיש להם ריח מדהים של פירות טרופיים. זו חוויה של ניקיון גופני ונפשי כאחת. קסם מודרני.