‫קוסמטיקאית | הסרת שיער‬

יום ראשון, 19 בפברואר 2012

קוסמטיקאית והזדקנות העור


מי לא רוצה עור בוהק, מתוח וחלק גם בגיל מבוגר יותר? אני חושבת שכל אחד מאיתנו היה רוצה ואפילו מוכן להקריב הרגל אחד או שניים (אם לא יותר) גברים ונשים כאחד.
אני נמצאת בגיל 30 + והבנתי שהעור לא נשאר בוהק ומתוח כמו גיל 20. הייתי מוכנה לעשות הכל כדי לצמצם נזקים ולהפחית את נזקי העור שלא תלויים בכוח המשיכה וידעתי שזה יהיה כרוך במאמץ. למרות שאני מאוד מטפחת את עור הפנים שלי ועוברת טיפולי פנים אצל קוסמטיקאית רפואית כל חודשיים, לא הצלחתי להתחמק מנזקי הטבע. ובגלל שאני מאוד סומכת על הקוסמטיקאית שלי ומכוון שהיא מומחית בבעיות עור למיניהם החלטתי להתייעץ איתה בכל הנוגע לשמירה עם עור נקי וחלק. 

ביום של טיפול הסרת שיער שלי ישבתי איתה ושאלתי אותה מה אני יכולה לעשות כדי לצמצם את הנזקים הללו, היא אמרה לי שיש להלחם בשני גורמים האחד הרגלי תזונה ואורח חיים והשני לטפח את עור הפנים בתכשירים המכילים חומרים במיועדים לפתרון בעיה זו. דבר ראשון עליי להפסיק לעשן זה גורם המזיק באופן ניכר להזדקנות עור הפנים ואיך שיצאתי ממנה זרקתי את קופסת הסיגריות שלי לפח. לאחר מכן הלכתי לסופר ועשיתי קניות, עליי לצמצם את התזונה שלי העשירה בסוכרים, מזון מטוגן וכדומה. קניתי הרבה ירקות ופירות המכילים נוגדי חימצון (שכמובן היא המליצה לי עליהם) ועוד מגוון רחב של מצרכים בריאים. בנוסף התחלתי לעשות פעילות גופנית וכבר הרגשתי הרבה יותר טוב.